donderdag 10 maart 2011

Start PureNatureBeauty

Hoi,
Ik heb besloten om deze blog te starten over natuurlijke beauty producten & over de ingrediënten van make-up uitleg & wat ze met je doen. Deze blog is 100% Natuurlijk.

Ik ben zelf begonnen over te stappen op natuurlijke producten, nu ik weet wat voor slechte dingen er in zitten en de schadelijkheid ervan. Ik wil jou wat meer informatie geven over deze producten en ingrediënten.

Nog een paar dingetjes:
1. Ga niet zeggen dat ik me aanstel want dit is mijn eigenbeslissing.
2. Geen gescheld en geen Negatieve reactie's want dan word je geblokt.
3. Iedereen is welkom.

Ik wens jullie veel lees & kijk plezier.


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het goed van je , maar ik let nu wel op wat ik allemaal koop ( dat er geen slechte dingen inzitten) maar de producten die ik heb ( die misschien slecht zijn ) hou ik nog wel
    suc6 xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee om zo'n onderwerp te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen