zondag 13 maart 2011

Badger Balms

 Hoi,
Vandaag ga ik je wat vertellen over badger balms/balsems.
Veel lees plezier !

Deze balsems zijn op basis van 3 ingrediënten gemaakt en dat zijn: Biologische olijfolie, wonderboomolie en bijenwas. Daarnaast hebben ze kruidenextraceten, boters en gedestilleerde etherische oliën toegevoegd aan deze balsems. Ze hebben het USDA Organic keurmerk, dat staat voor United States Department of Agriculture. Alle ingrediënten zijn 100% natuurlijk en bestaat uit meer dan 95% uit de bioteelt. Ook is de merk dierproef vrij. De normale, droge, verweerde, kwetsbare en/of overgevoelige huid wordt op natuurlijke en milde wijze gestimuleerd, verzorgd en beschermt tegen weersinvloeden.

Body badger balsems
Je hebt verschillende soorten, voor je lippen maar ook voor je huid. 
Healing Balm
Het beste voor uw ruwe en schrale huid en handen. Beschermt tegen de weersinvloeden.

Sleep Balm
Een kalmerende balsem voor een ontspannende nacht slapen.

Sore Muscle Rub
Geeft warmte die doordringt in de huid en aangenaam is voor pijnlijke spieren.

Foot Balm
Verlicht en verzorgt vermoeide voeten.

Baby Balm
Zacht & verzorgend voor de gevoelige huid.

Winter Wonder Balm
Een geurende balsem om vrijer te kunnen ademen.

Bali Balm
Voor na het zonnen. verzorgend voor de zongebruinde huid of als natuurlijk parfum wat je zelf prettig vind. 

Evolving Body Balm
Houdt de huid in conditie bij het ouder worden. Ook zeer goed geschikt voor zwangere vrouwen, om de buik extra te verwennen. De balm bevat echte rozenolie, dat ruikt zo lekker.
Lippen badger balsems
Je hebt 4 lippen balsems in blik en je hebt er nog een aantal in stick vorm. Bijde balsems zijn voor het verzorgen van droge & ruwe lippen, ook schijnt het zacht voor je lippen te zijn.

 

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je het leuk vond!
XxX

1 opmerking:

  1. Dag,

    Ik vroeg mij af of de Badger Balms wat vettig van structuur zijn, zoals een zalf.

    Want ik heb een gevoelige en hele droge gezichtshuid en wil het graag op mijn gezicht gaan gebruiken. De baby balm lijkt mij hier wel geschikt voor.

    Enig idee waar ik deze balms in nederland kan verkrijgen?

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen