dinsdag 15 maart 2011

Aloë Vera

Hoi,
Vandaag een artikel over Aloë Vera,
veel plezier met lezen!                                                Aloë vera is een plant die groeit in de woestijn,  het word al eeuwen lang gebruikt om dat het goed werkt voor medicijnen, maar ook beauty producten. Veel mensen weten niet dat het ook laxerend werkt. Je hebt dus ook veel beauty producten waar het in gebruikt is. In de bladeren zit een gel-substantie en dat word dus is cosmetische producten gebruikt. Dat is omdat Aloë vera veel vitaminen en andere dingen die ontsmettend werken, vandaar dat het in  medicijnen wordt gebruikt het wordt overigens ook gebruikt in dranken.
Het werkt schijnt te werken tegen puistjes, gekloofde/schrale huid en eczeem, ik heb er zelf geen last van dus ik weet niet of het echt waar is. Dit was wat ik erover wou vertellen.








Bedankt voor het lezen en hopelijk vond je het leuk!
XxxxXxxxXxxxXxxxXxxxXxxxXxxxXxxxXxxxX
                                                                                                               

2 opmerkingen:

  1. ik wist niet dat het van een woestijnplant was :p!
    kijk ook een keertje op mijn blog als je dat leuk lijkt: www.blogvanevelien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Evelien, ik zal zeker een kijkje op je blog nemen.

    BeantwoordenVerwijderen